Probleem met printer, weet iemand een oplossing ?

Mijn printer blijft aangeven dat het papier op is, terwijl dat niet zo is.
Het is een Canon S330 Photo.
Hoe zou ik dat kunnen verhelpen, want nu print hij niet.

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik heb al vanalles geprobeerd. Papier erin en weer eruit en weer erin. Computer opnieuw opgestart. De probleemoplosser er op los gelaten. Proberen een testpagina af te drukken. Alle pluggen en stekker nagekeken. In het configuratiescherm staat hij online en gereed; maar hij blijft zeggen dat het papier op is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij mij zit er dan vaak te weinig papier in. Zit er nog honderd vel in, en dan is de stapel toch te dun voor het wieltje om dat papiertje te pakken. Dus zet er eens een dikkere stapel in. Was het al een dikke stapel? doe dan een ietsje minder... Je kan ook nog proberen om het eerste vel met de hand te helpen invoeren. Toegevoegd na 15 minuten: * Is je papier soms te dik? als je te zwaar papier probeert kunnen sommige oudere printers dat niet aan. Het maximum voor die van mij is 200 gram maar dan moet ik wel helpen en één vel tegelijk invoeren.

Papier verwijderen en opnieuw opstarten.

Wat ik me dan zo bedenk is dat er ergens in de printer een palletje/pinnetje moet zitten wat voelt of er papier in de la ligt. Stel dit pinnetje breekt af dan denkt het altijd dat de la leeg is.

Nieuwe aanschaffen lijkt mij de makkelijkste oplossing

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100