Op mijn mac met macsierra 10.12.6start steeds automatisch word en excel op. Hoe kan ik dat uitzetten?

Heb al gezocht op internet. In systeemvoorkeuren/gebruikersgroepen komt excel en word niet voor. Bij favorieten staat open na inloggen niet aangevinkt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarschijnlijk staat bij het opnieuw opstarten of afsluiten het selectievakje "Open vensters opnieuw wanneer u zich weer aanmeldt" ingeschakeld. ____________ Anders helpt dit misschien: Start de computer op in de veilige modus (Houd de Shift-toets ingedrukt om in de Veilige modus te zetten). Klik op Word als deze in het "Dock" verschijnt. Wanneer het contextmenu verschijnt, klik je op Opties en schakel je "Openen bij inloggen" uit. Zie uitgebreid: https://answers.microsoft.com/en-us/mac/forum/macoffice2011-macexcel/stopping-word-excel-and-ppt-from-opening/545568ad-c5a5-47f5-85a6-ff380776db98?auth=1 Kijk of dat helpt.

Toegevoegd op 01 november 2018 12:45: tekst
Bronnen:
https://discussions.apple.com/thread/7769173

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100