Worden pakketjes (hoesjes voor telefoon) van Wish door de brievenbus gegooid?

Ik wil bij Wish hoesjes bestellen. Worden ze door de brievenbus gegooid of moet je er voor thuis blijven?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Een plat pakketje als een telefoonhoesje word gewoon in de brievenbus gedaan.
Je hoeft alleen thuis te blijven als je voor iets moet tekenen, of als het qua formaat niet in de brievenbus past.
Ritsuka
5 jaar geleden
ronron1212
5 jaar geleden
Die omdoos is er wel door Lidl omgedaan dus daar heeft DHL niets mee te maken.
Ritsuka
5 jaar geleden
Dingen van Wish worden over het algemeen mooi klein verpakt. Heb er al regelmatig besteld en bijna alles past door de brievenbus.