Leuke vraag :-) Ik heb er zelf ook wat van geleerd !

Het ligt een beetje aan je Wordt-versie (ik gebruik 2013), maar het zal voor meerdere versies ongeveer hetzelfde zijn:

1) Ga naar het menu 'INVOEGEN' > 'Vergelijking'
2) Bij je cursor opent een invulvak. Typ daar je 'F' (of een andere letter indien gewenst)
3) Markeer/selecteer die F (niet vergeten ! Anders komt je pijltje áchter de 'F' i.p.v. erboven)
4) In het lint open je vervolgens het menu 'Accent'
5) Kies daar het juiste symbool (in jouw geval het pijltje)
6) klik buiten je invoervak en je symbool wordt ingevoegd in de tekst.
Ozewiezewozewiezewallakristallix