Zorgen interne links in je website voor een hogere site ranking door Google?

Gaat dus om interne verwijzingen naar pagina's toe in body teksten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee. Die maken geen verschil. Bij Google zijn het vooral andere sites die naar louw verwijzen die er toe doen. Zorg er voor dat je ook op andere websites staat, als je bij google hoog wil scoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met het gegeven antwoord ben ik het niet helemaal eens. Google kijkt naar zogenaamde metatags, dit zijn trefwoorden die je in je site in je broncode kunt vermelden. Gebruik je bijvoorbeeld een simpel programma als Frontpage kun je makkelijkk meta tags toevoegen. Je kunt ook je site openen in word pad en daar op de juiste positie metatags toevoegen