Ik ben mijn adresbalk en navigatie enz. kwijt. wat te doen

Ik had winamp toolbar per ongeluk en wilde dat verwijderen dus ik had alles uitgevinkt maar bij de laatste besefte ik dat ik meer had gedaan. Nu krijg ik met firefox opstarten geen bovenbalk meer met navigatie, adresbalk enz.
Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je op ALT drukt, komt je navigatiebalk terug (die kun je, zolang die niet weer is aangevinkt, met ALT ook weer laten verdwijnen).

Nu kun je weer gewoon op je navigatiebalk rechtsklikken en deze aanvinken.
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geweldig, hardstikke bedankt. Ik dacht al dat ik weer wat verziekt had.
Nr. 2 had ook gelijk maar dat kun je niet doen voordat je die bovenste balk met alt tevoorschijn heb gehaald.
En ik heb weer wat geleerd, toppie

Andere antwoorden (2)

Druk eens op F11. Dat is een functietoets rechtsboven op je toetsenbord.
escape
13 jaar geleden
Klik op heb bovenste gedeelte van het firefox scherm met je rechtermuisknop en selecteer van het uitklapschermpje wat je nodig hebt.