Je moet links boven op dat bladwijzer icoontje drukken, vanaf hier kun je naar je geschiedenis gaan en ervoor kiezen om alles te verwijderen.

Bij instellingen -> Safari (browser) kun je ook nog je geschiedenis verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

naar het safari logotje en naast het boekje onderin kun je uit dinge kiezen en kies daar geschiedenis ergens staat daar wis klik daar op en dat was het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar instellingen, dan safari, wis geschiedenis en cookies .. Dan is alles weg. Veel meer als geschiedenis wissen via gewoon geschiedenis wissen in safari