Als ik een andere browser wil downloaden krijg ik constant te zien " ROOTS" wachtwoord , wat is dat?

Toegevoegd na 20 uur:
Ik heb echt geen verstand vab computers, ik ken alleen maar internetten, en heb 2 weken geleden alles van mijn laptop eraf gegooid, hoe weet ik niet? Maar mijn laptop was bijna helemaal dood, ik had eerst fire fox 3.6, daarna hebben ze er windows 7 opgezet, maar dat was helemaal ellende, en toen weer fire fox, maar heb van de week bij instelingen liveuppdate uitgevoerd en sinsdien heb ik nog maar fire fox 2, en de downloads belandenin een Xachiever, maar ik wweet niet waar ik dat van vadaan heb, maar het is ellende nu

Weet jij het antwoord?

/2500

ik vermoed dat je linux hebt ? download je wel een linux browser ? Root is de wortel van je account als je daar niet je gebruikernaam en ww invult kan het systeem niet verder

Als het inderdaad om Linux gaat: Root is de naam van de hoofd(administator) account van je linux bak. Als je daar niet het wachtwoord van hebt, kun je meestal niet veel. Toegevoegd na 20 uur: Mozes, het is of Linux, of Windows 7, het kan niet beiden zijn. En met Linux browser bedoelt hij dat de Browser geschikt moet zijn voor Linux. Firefox heeft verschillende versies voor Windows en Linux.

Bent u wel de administrator van deze computer? indien niet vraag het aan de admin dat hij dat wil downloaden. Toegevoegd na 18 uur: Als u een wachtwoord hebt van de gebruiker dat je aanmeld, gebruik dat eens voor de roots wachtwoord en wie weet. Had wel gedacht dat je Ubuntu had

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100