hoe kan ik meer ruimte maken op deze cd schijf?

ik heb een Phillips 700MB CD-R schijf (zie foto's). mijn vraag is hoe ik meer ruimte beschikbaar kan maken. want het probleem is namelijk wanneer ik dubbelklik op de schijf om het te openen. zie je daar niks. het is leeg. toch zegt het dat 73 MB in gebruik is. weet iemand een programma waarmee ik die verborgen data kan verwijderen?

mijn tweede vraag is, kan ik ook op deze schijf iets branden? ik dacht van wel vanwere de letter R in CD-R. maar zoals je ziet het geeft mij niet de optie om te branden. althans niet meer, want pas gaf hij die optie wel dacht ik.

Toegevoegd na 51 seconden:
http://imgur.com/a/D5VIs

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, dat kan zo goed als zeker niet. Als jou brandsoftware aangeeft dat het niet kan, dan kan het niet. Koop een nieuwe CD-R en brand je 663MB data erop. Het zou gewoon moeten passen. CD-R's zijn uiteindelijk voor eenmalige opname. Alles wat erop staat gaat er nooit meer af. Vrijmaken van ruimte kan dus ook niet. Hergebruiken kan ook al niet. Wil je dat wel, koop dan een CD-RW, die zijn wisbaar. CD-R staat voor CD-Recordable. Dat is dus echt wel een opneembare schijf.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100