Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Als je dit installeert, lijkt het net of je een disk erbij hebt.
Maar die disk staat op Gmail.
Hij communiceert met je Gmail account door het sturen van mailtjes, maar daar merk je niets van. Behalve dat het niet zo snel is.
(Lees meer...)
escape
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt lijstjes aanmaken bij taken. Maar je kunt ook jezelf een email sturen of een draft email schrijven. Bijvoorbeeld als je op vakantie toegang wilt hebben tot je bank- en paspoortgegevens voor het geval je je spullen kwijtraakt door verlies of diefstal. Je kunt er meteen ook een scan als attachment bijdoen. En natuurlijk het telefoonnummer van je bank om je pasjes te blokkeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gmail is zoals de naam al luid voor e-mail.
Ik weet niet of Google iets heeft met opslag, maar ik weet wel dat Live dat heeft.

Skydrive heet dat volgens mij en daar heb je dan ruimte voor 20GB. Tenminste de laatste keer dat ik ernaar keek was het 20 misschien is het nu iets lager of iets hoger.

Daar kun je dan gewoon inloggen met je msn/hotmail account inloggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In wezen kan het, er bestaan tooltjes voor.
Maar die worden niet meer veelvuldig gebruikt.

Tegenwoordig bestaan er genoeg varianten die ook gratis zijn. bv. dropbox krijg je standaard 2G. Als je vrienden uitnodigt, kan je tot 8G gratis backup krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding