Hoe heet het spel waarin je 8 of 10 meisjes aan moet kleden en dat de kleren de zelfde kleur moeten hebben?

Bij mij was het pictogrammetje blauw met 3 witte SSS er in.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

YEAH !! My all time favorite !! Dat is het spel ' Fashion Cents' , inclusief een designer waarmee je je eigen outfits kunt maken - al is dat niet echt kinderwerk, maar wel heel leuk om te doen.

Nog altijd te koop voor een prikkie bij de maker van het spel - ook in de versie Fashion Cents Gents, met mannen, die zeker zo leuk is.

Op het forum van MyGameCompany kun je ook nog allemaal outfits downloaden die door gebruikers zijn gemaakt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Er zijn op verschillende sites probeerversies van dit spel, maar die houden vrij snel op, en het originele spel is de moeite meer dan waard - sprak ze als 43jarige :lol:
Het is gewoon een eindeloos verslavend puzzelspel.
Voor die 15 euro heb je ook onbeperkt support als er iets niet helemaal lekker loopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt super bedankt mijn zus en ik zochten dit spel en vinden het super leuk ;# zelfs ik als jongen vind het leuk. ;# Maar echt super bedankt dit is wel echt het beste antwoord. Ook als is er tot nu toe nog maar 1 ;). Ik wist niet dat het ook voor mannen was. Daarvoor extra bedankt van mijn zus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
....en ik maar denken dat jongens de mannen-versie leuker vinden ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha,