Hoe krijg je all je apps op je sd kaart op Android 2.3.3 Gingerbread op de Sony Ericsson Xperia Play?

Ik heb een vervelend probleem want ik zit met te weinig intern geheugen op mijn android xperia play toestel.

Nu krijg ik telkens de melding dat het vol is en dat er niets meer bij kan. Hoe kan ik dit oplossen? Met rooten en zo weet ik dat het kan maar geen enkel iets is er nog voor de xperia play dat met een app gaat. Dus ik vroeg mij af of er een betaald programma is waar je het mee kan doen (zonder root)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Om dit te doen heb je Froyo 2.2 nodig.

1) Download de SDK hier:

http://developer.android.com/sdk/index.html

2) Pak het bestand uit met Winrar of een ander programma
3) Kopieer de tweede folder in de sdk "android-sdk-windows" naar je bureaublad
4) Open het bestand (SDK manager.exe) in de zojuist gekopieerde folder naar je bureaublad
5) Sluit Windows Command prompt als hij start
6) Haal alle vinkjes weg behalve die voor Manuals en "Essentially"
7) De bestanden gaan nu downloaden
8)Zorg dat USB Debugging aanstaat op je telefoon (Ga naar Instellingen/Applicaties/Development/USB Debugging om dit aan te zetten)
9) Download HTC sync van de website voor jou mobiele telefoon
10) Verbind je telefoon met de computer en selecteer Sync opties
11) Wacht tot je mobiele telefoon is gesynchroniseerd
12) Start command prompt (Ga naar Start en type "Uitvoeren"). Type dan: cmd
13) Type de volgende leinen aan het einde van elke command line (>)

Lijn 1:

cd desktop\android-sdk-windows\tools

(kan ook "cd desktop\android-sdk-windows\platform-tools" zijn in windows 7)

Lijn 2:

adb devices

Lijn 3:

adb shell

Nu zul je een Dollar ($) tekentje moeten zien.

Lijn 4:

pm setInstallLocation 2

Nu moet er nog een Dollar ($) tekentje staan

Sluit command prompt en koppel je telefoon los van je computer.
Nu zul je ook je telefoon moeten herstarten
Nu zal je telefoon alle apps op de memory kaart installeren.

14) Ga naar Instellingen/Applicaties/Manage Applicaties
Nu kun je een applicatie gemakkelijk naar de sd kopieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan volgens mij wel met Astro, een bestandsbeheer app. Bij tools kan je een backup maken van je apps.