Hoe kan ik op m'n Ps4 m'n beeldgrote veranderen ?

Ik zie bij sommige spellen de letters niet volledig, en via m'n tv kan ik niks aanpassen iemand een idee ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
11.6K

Antwoorden (1)

Dit is waarschijnlijk niet mogelijk, de meeste gaming consoles zoals een PS4 hebben standaard resoluties. Als je een beeldscherm hebt die die resolutie niet ondersteund (=dat de maat niet past) dan zal het buiten het beeld vallen. Vaak is het full HD of HD. FULL HD = 1920x1080. Als je beeldscherm deze resoluties niet kan tonen, kan je niks anders dan een kleinere resolutie gebruiken die wel binnen het scherm valt.