Doet de Nvidia GeForce GTX 650 het op de ASUS CG8270?

Doet de Nvidia GeForce GTX 650 het op de ASUS CG8270? Kan ik deze er gewoon in doen zonder helemaal te verbouwen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Op Amazon verkopen ze deze machine met een GFX-660, dus met een GFX-650 moet het dan ook prima kunnen... Het zou kunnen dat je de auxiliary power die je op de kaart moet prikken(dat vierkante of zespolige connector) nog met een verloop moet aftakken van een molex.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar moet er ook een andere stroom kabel bij of alleen in het moederbord plaatsen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet of de ingebouwde voeding daarin voorziet, maar als die extra stekker niet uit je voeding komt heb je nog een extra verloopje nodig...