Hoe sluit je 2 koptelefoons aan op de pc?

Hoe sluit ik een 2de oortje aan op mijn pc? Ik heb een draadloze koptelefoon, maar als er nog niemand met me mee wil kijken dan moet ik mijn geluid van mijn koptelefoon harder zetten en dat wil ik liever niet. Dus hoe krijg ik geluid door 2 koptelefoon op de pc al speel ik een spel?Al vast bedankt Bart

Toegevoegd na 22 minuten:
En hoe moet ik die kopelen aan mijn pc. Want ik heb een USB en gewoone oortjes. Als dat niet gaat heb ik ook nog een koptelefoon met smoor met USB er aan en daar voor heb ik een spliter gekocht maar dan hoor ik maar door 1 koptelefoon geluid.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Dat kan je doen door een audio-splitter te kopen! Kan je gewoon bij de Action of Mediamarkt halen!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
paulus811
6 jaar geleden
En hoe denk je de draadloze koptelefoon op aan te sluiten?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Maar die draadloos is met een USB ingang kan dan ook nog een oortje bij dan
TurfGraver
6 jaar geleden
Met USB (ingebouwd audio interface) gaat dat (eenvoudig) niet lukken.
Gewoon lekker ouderwets analoog met pennetjes en je kunt een splitter die Ruben voorstelt gebruiken.