krijg geen films meer afgespeeld op de windows media player?

ik heb avi bestanden gedownload vanaf internet.die bestanden heb ik opgeslagen op me computer.en toen kon ik ze nog afspelen op de mediaplayer.maar een paar weken later kon ik die zelfde bestanden in een keer niet meer afspelen.ik kreeg alleen het geluid.hoe kan dit.en weet iemand wat ik dan moet doen.bedankt alvast

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

het bestand wat je gedownload hebt is waarschijnlijk een
divx avi bestand.
om deze af te spelen in de windows media player mis je een codec.
deze codec kun je downloaden en installeren.
hier onder staat een link waar je deze codec kunt downloaden