Hoe kan ik mac osx op een dell laptop instaleren

Ik heb problemen met mijn dell laptop waar ik mac osx op wil draaien het is een i3 350m cpu

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Via VMware ofzo, Google dat anders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit gaat met Hackintosh. Zoek maar even op google daar staat alles wat je nodig hebt :)

Toegevoegd na 33 seconden:
Je kan ook nog Ubuntu gebruiken als je het lekkerder vind werken met Linux
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan, Google er maar op. Je hebt een boot loader nodig en een aangepaste kervel van osx. Trek er wel ff middagje voor uit! Ziet er trouwens wel tof uit als het je lukt. Kan ook in dual boot met w7. Succes