op een pc zit een licentie sticker van windows kan ik de sticker zo vaak gebruiken als ik wil op de zelfde pc?

ik heb een windows xp licentie sticker op de pc zitten ik wil windows 7 proberen als ik dan weer windows xp terug erop wil installeren kan ik dan de licentie code weer gebruiken die op de computer geplakt is

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Voor W-XP kan u die terug gebruiken maar niet voor het installeren van W7.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan zo vaak je wil, het is wel zo, dat de sticker en dus de licentie bij de pc hoort waar hij is opgeplakt en officieel moet de sticker er dan ook opgeplakt zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan te alle tijden. Zelfs als u eerst XP installeert en naar Windows 7/8 upgrade. Als u opnieuw een schone installatie uitvoert van XP, dan kunt u de code nog gewoon gebruiken. Nog sterker, u mag de upgrade van Windows 7/8 dan ook gebruiken op een andere pc waar Windows XP/Vista of 7 opstaat gebruiken. Zolang u maar niet dezelfde licentiecode/licentiecombinatie op een pc hebt draaien.

Toegevoegd na 54 seconden:
Zolang u maar niet dezelfde licentiecode/licentiecombinatie op een pc hebt draaien. Moet zijn op meerdere pc's hebt draaien.