Hoe installeer ik windows 8?

Hallo,
Ik hoef niks te bewaren, helemaal niks.
Alles kan eraf!

Hoe verwijder ik eerst alles en installeer dan windows 8?
Ik heb een acer extensa 5230e

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Dan zal je de cd rom moeten kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@ronron ??? DVD, maar meestal staat de herinstallatie data gewoon op een partitie op de HDD.

Antwoorden (2)

Zorgen dat de computer kan opstarten vanaf dvd. DVD in de computer doen en opstarten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
DVD Windows 8 erin stoppen, booten vanaf deze dvd, dan de optie kiezen om de hdd te laten formatteren en vervolgens Windows 8 installeren.