Ja, er zijn zelfs SD-kaarten die je rechtstreeks in je USB-poort kunt steken!
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo dan! Ik dacht dat ik alles wel kende!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cool!

Andere antwoorden (6)

ja hoor dat kan perfect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de meeste gevallen wel. Ik heb ook liever een sd in de knip dan een usb in de zak. Past natuurlijk niet in de zelfde aansluiting :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat weedik :)
Dat kan idd, met gebruik van een kaartlezer, of misschien heeft je PC een rechtstreekst plug-in voor een SD kaart. Ik doe het zelf ook zo om foto's van mijn camera op mijn PC te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit een speciale gleuf in mijn computer waar de kaart in kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, bij mij ook. Meer dan 1 zelfs, voor diverse types kaarten.
jazeker! het enige wat je nodig hebt is een kaartlezen (die het je in usb stick vorm!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan heel goed omdat het een geheugenmedium is. Alleen moeten alle computers die ge gebruikt en waar je met de SD-kaart werkt ook een poort hebben. En dat is nog lang niet bij alle compu's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan inderdaad, let wel op de snelheid van de verschillende kaarten, goedkope SD kaarten zijn vaak erg langzaam en dan duurt het erg lang als je er veel data op wilt zetten of eraf wilt halen!