Waarom werken mijn multimedia toetsen voor iTunes niet meer?

Na de nieuwste update van iTunes 10.4.0.80, werken de multimedia toetsen (afspelen, pauzeren, stoppen, volgende en vorige) niet meer als ik uit iTunes ga. Dus als ik een spel speel en ik wil een nummer afspelen, dan doet hij dat niet. Voor de update kon dat wel gewoon. Is hier een patch of een andere oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Heb Je een computer die op Windows draait of op iOS X ?

iOS X : misschien zijn de batterijen van je toetsenbord bijna leeg (als je een draadloostoetsenbord hebt)
Of misschien is er iets mis met je toetsenbord, ik heb ook gewoon de nieuwste versie van iTunes en bij mij werkt alles nog gewoon

Windows: daar weet ik niet zoveel van maar misschien een fout bij het downloaden van iTunes ofzo?

Groetjes,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb windows seven, maar het probleem is niet verholpen door itunes opnieuw te downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is vandaag een nieuwe versie van iTunes uitgebracht met daar in een bugfix (geen idee hoe je dat schrijft)
die o.a. Het probleem met de toetsen van niet Apple toetsenborden verhel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verhelpt. (sorry ik hed perongelijk op verzenden de klikt ;s
Dus ik zou die nieuwe versie downloaden Groetjes