Hoe los ik foutmelding 8e5e04c4 van Windows Live Messenger op?

Ik kan alleen wat vinden op google in het Spaans, en die taal ken ik niet. Please help, want ik kan niet meer inloggen.

Bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Probeer eens op hotmail.com in te loggen. Dat loste bij mij ineens heel veel op. Succes.

Hoogstwaarschijnlijk is er een foutje geslopen in de "cache van WLM en dan in deel "je contacten". Dit komt vaker voor maar klopt dat die foutcode die je geeft vrij onbekend is, maar vanuit 'de eerste helft aan cijfers/letters' gaat het om je cache in WLM dus... Gezien je tags onder deze vraag ga ik er van uit dat je nu Win 7 gebruikt? Je zou dan dit kunnen proberen, stap voor stap... Klik op Start > alle programma's > bureau accessoires> Met de r.muisknop klikken op command/opdrachtprompt > en kies: als Administrator uitvoeren. In het zwarte opdracht-prompt scherm: - Typ (zonder steeds de :) CD\ en druk op ENTER. - Typ de volgende opdracht: CD %appdata%\microsoft en druk op ENTER: - Typ de volgende opdracht: CD "MSN MESSENGER" en druk op ENTER: -. Typ nu: DEL /s ListCache.dat en weer op ENTER Zo worden de "List Cache.dat" bestanden in alle mappen verwijderd. Je ziet als het goed is deze ook even in beeld... -. Typ: exit bij de opdrachtprompt en druk op ENTER. - Start WLM opnieuw op en als je geluk hebt, zou aanmelden nu wel moeten lukken? ;) Succes!

Bronnen:
ervaring en beetje googlen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100