schuine streep blijft hangen, hoe los ik dit op?

Als ik op mn laptop zit en ik wil iets typen in bijv mijn adresbalk, krijg ik alleen maar schuine strepen achter elkaar.
Ook doet mijn vraagteken het dan niet. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

dan moet je de taal wijzigen.
rechts onderin op het scherm staat een vierkantje, klik aan en zet de taal instelling op Verenigde Staten Internationaal, hij staat waarschijnlijk op Nederlands.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klinkt als een vies toetsenbord, het kan ook zijn dat je bluetooth (in geval van draadloos) geen goede verbinding kan maken, sommige toetsenborden kunnen dan nog wel eens raar reageren (heb er hier ook een liggen die dat wel eens doet, met het resetten van toetsenbord en dichter bij de ontvanger brengen loste ik dit zo op) Je zou ook de software / drivers kunnen updaten of opnieuw installeren van het toetsenbord.