Wat is er aan de hand bij deze toepassingsfout?

Dit gebeurde twee keer: de eerste keer was op deze foto, de tweede keer was ik even weg en toen was plotseling het scherm zwart en ging hij niet meer aan. Bij de eerste keer flikkerde het scherm. Wat kan ik hieraan doen? Kan het mogelijk een virus zijn? (Kan het zijn dat de meldingen van te weinig geheugen die ik eerder vandaag kreeg er iets mee te maken hebben?)

Toegevoegd na 9 uur:
Ik gebruik Windows 10.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Het kan inderdaad malware zijn of een addon in chrome die problemen veroorzaakt. Het beste kan je op malware scannen met een van de gratis malware scanners, zoals: malwarebytes.

Tevens kan je het beste je chrome instellingen resetten naar standaard:

- Open Chrome op uw computer.
- Klik in de rechterbovenhoek op Meer Meer en vervolgens Instellingen.
- Klik onderaan het scherm op Geavanceerde instellingen weergeven.
- Klik onder het gedeelte 'Instellingen resetten' op Instellingen resetten.
- Klik op Resetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.