Blijf ik altijd online als ik via internet & #Bookmark in-en uitlog op mijn mobiel, ipv #FbApp te gebruiken?

Ik las vanmorgen in Nu.nl, dat Fb je blijft volgen ook nadat je bent afgemeld. Ik gebruik de App niet op mijn mobiel. Maar log via de bovenomschreven manier in op Fb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je alleen de app gebruikt en niet inlogt via m.facebook.com dan kunnen ze je niet volgen.

Als je inlogt of hebt ingelogd via m.facebook.com of de normale facebook via je browser dan zullen er hier en daar nog wel sporen zijn en dan wordt ook bijgehouden welke websites je bezoekt.

Geldt trouwens alleen voor websites, die jij bezoekt, waar een Facebook-gadget of een Like button op staat die stuurt "stiekem" de informatie door. Ze kunnen namelijk niet zomaar die gegevens versturen.