Marktplaats? Ebay? Kijk een computer altijd goed na of er geen beschadigingen op de buitenkant zitten, dit ivm eventueel vallen of iets dergelijks. Test hem bij de oude eigenaar. Probeer wat applicaties uit en controleer ook altijd of er geen dode pixels in het scherm zitten. Of schroefjes los zitten.

Heel veel controle punten, maar heb er zelf ook zo 1 gekocht en heb er totaal geen problemen mee, scheelde me even 200 euro ;)