Als ik www.ond-films.com intyp komt er gelijk de webpagina kan niet worden weergegeven wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kunt nog altijd naar moviesnl.com gaan om je films te bekijken, de site is nog niet optimaal, maar je kunt reeds enkele films bekijken, er komen er steeds meer bij (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dan ligt de website plat. Kijk later nog eens een keer, en anders zijn ze gestopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nagaan (google?) waarom de site blijkbaar is opgeheven en wat het alternatief is. Pingen lukt ook niet. Tools om gegevens van sites op te zoeken kennen de site niet (meer). Opgeheven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens moviesnl.com

Toegevoegd na 3 uur:
Bij mij ligt ie trouwens er ook uit, dus het ligt in ieder geval niet aan jouw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ging net ook kijken maar hij was weg. Ik denk niet dat ze opgeheven zijn, ik denk eerder dat ze de webhost niet hebben betaald en dat hij de website plat heeft gelegt, of misschien hebben ze wel een rechtspraak over copyrights verloren... Wie weet??