Als ik www.ond-films.com intyp komt er gelijk de webpagina kan niet worden weergegeven wat moet ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt nog altijd naar moviesnl.com gaan om je films te bekijken, de site is nog niet optimaal, maar je kunt reeds enkele films bekijken, er komen er steeds meer bij (:

Dan ligt de website plat. Kijk later nog eens een keer, en anders zijn ze gestopt.

Nagaan (google?) waarom de site blijkbaar is opgeheven en wat het alternatief is. Pingen lukt ook niet. Tools om gegevens van sites op te zoeken kennen de site niet (meer). Opgeheven?

Probeer eens moviesnl.com Toegevoegd na 3 uur: Bij mij ligt ie trouwens er ook uit, dus het ligt in ieder geval niet aan jouw.

Ik ging net ook kijken maar hij was weg. Ik denk niet dat ze opgeheven zijn, ik denk eerder dat ze de webhost niet hebben betaald en dat hij de website plat heeft gelegt, of misschien hebben ze wel een rechtspraak over copyrights verloren... Wie weet??

Bronnen:
ond-films.com

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100