Ik wil een programma op mijn computer zetten, maar norton houd deze automatisch tegen. Hoe kan ik dit veranderen bij Norton?

Het gaat om een betrouwbaar programma, alleen onbekend voor Norton. Verder vraagt norton niet of ik het wel of niet wil installeren, maar weigert automatisch. HELP!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Snelle methode: Op het icoontje in je taakbalk met rechter muisknop klikken en daarna selecteren: slimme firewall uitzetten. Daarna programma installeren en firewall weer aanzetten. Veilige methode: Programma downloaden (dus opslaan op harde schijf) Daarna internetverbinding uitschakelen. Daarna gedownloade bestand scannen met Norton Daarna Norton uitzetten Daarna programma installeren Dan Norton weer inschakelen Tot slot internetverbinding weer inschakelen

Helemaal bekend met Norton ben ik niet maar je kan volgens mij op het icoontje in je tray(rechtsonderin) rechtsklikken en dan op disable security. Toegevoegd na 1 minuut: Misschien is dat bij nieuwere versies wel weggehaald. Toegevoegd na 1 minuut: Oh en wel weer terugzetten na installatie programma.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100