Ik wil een programma op mijn computer zetten, maar norton houd deze automatisch tegen. Hoe kan ik dit veranderen bij Norton?

Het gaat om een betrouwbaar programma, alleen onbekend voor Norton. Verder vraagt norton niet of ik het wel of niet wil installeren, maar weigert automatisch. HELP!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kut Norton weer he

Het beste antwoord

Snelle methode:
Op het icoontje in je taakbalk met rechter muisknop klikken en daarna selecteren: slimme firewall uitzetten.
Daarna programma installeren en firewall weer aanzetten.

Veilige methode:
Programma downloaden (dus opslaan op harde schijf)
Daarna internetverbinding uitschakelen.
Daarna gedownloade bestand scannen met Norton
Daarna Norton uitzetten
Daarna programma installeren
Dan Norton weer inschakelen
Tot slot internetverbinding weer inschakelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Helemaal bekend met Norton ben ik niet maar je kan volgens mij op het icoontje in je tray(rechtsonderin) rechtsklikken en dan op disable security.

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien is dat bij nieuwere versies wel weggehaald.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh en wel weer terugzetten na installatie programma.