Is er een programma voor youtube dat hij niet meer hoeft te laden onder de video?

Je zit lekker een video te kijken op youtube en opeens moet hij onder de video weer laden.
Is er een programma dat hij niet meer laadt onder de video?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Nee, Als hij niet laadt lukt de video ook niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt de video eerst een tijdje op pauze zetten tot hij volledig geladen is, dan heb je hier geen last van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zorgen dat je sneller internet hebt, of anders wachten met het bekijken van de video tot 'ie volledig geladen is (dat zie je aan het grijze balkje dat normaal vooruitloopt of wat je op dat moment afspeelt).