Als ik uitlog uit de 'oude versie' =mail= en de volgende dag weer inlog bij Yahoo.com, komt ik dan automatisch in de 'nieuwe versie' terecht?

Bij Yahoo.com is een oude en een nieuwe versie "mail". >>> Wanneer ik uitlog uit de oude versie en [meteen of de volgende dag] weer inlog bij Yahoo.com, komt ik dan automatisch in de 'nieuwe' versie terecht?
Ik gebruik niet voor niets de OUDE versie van Yahoo mail, met de nieuwe kon ik niet overweg. Probleem is dus of ik daarna voorgoed aan de nieuwe versie vastzit? Hoe kom ik hier achter zonder meteen het risico te lopen/nemen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je de oude gebruikt omdat de nieuwe niet beviel heb je blijkbaar de nieuwe geprobeerd en ben je toen ook weer naar de oude gegaan. Je zou een nieuw nepaccount aan kunnen maken en in een andere browser het een en andere kunnen testen.
SimonV
8 jaar geleden
Het is wat verwarrend, hier staat dat het niet kan:
https://www.techeradar.com/classic-yahoo-mail-login/ Hier weer wel:
Ga naar Yahoo-instellingen (tandwieltje rechterbovenhoek).
Ga naar tabblad Weergave.
Onderaan zie je de "Mail Version".
Als het goed is, is Basic nu aangevinkt.
Als je opnieuw inlogt, staat "Volledige functionaliteit" waarschijnlijk aangevinkt.
Selecteer dan Basic en klik op de knop "Opslaan".
Wacht tot de pagina wordt vernieuwd en je hebt je klassieke versie terug. https://www.youtube.com/watch?v=IRhshBp_LZ0 Voor mobieltje:
http://ccm.net/faq/12209-yahoo-switch-to-mail-classic
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk dat de bacis versie niet per se de oude versie is, maar wellicht kan jodokus dat het beste beoordelen door naar het filmpje te kijken. https://youtu.be/IRhshBp_LZ0?t=2m38s (binnen 5 sec schiet deze dan van nieuw naar basic).
Amadea
8 jaar geleden
Kom jij vandaag dan op je Yahoo mail, jodokus? Volgens mij liggen de servers van Yahoo plat...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Conclusie trekken zonder feiten , Tomaat? :-) Nee, hoor. Wij kregen x jaar geleden de nieuwe versie door de strot geduwd door Yahoo. Y wilde ons allemaal naar die nieuwe versie hebben. Gelukkig was er iemand [weet niet meer wie en hoe zoek ik dat op... zonder zoekfunctie?] die ook Yahoo.mail OUDE versie gebruikte en eveneens niet tevreden was met de nieuwe versie : mijn geluk!! Deze x?x heeft toen uitgevogeld hoe wij weer via een omweg terug konden naar een of de 'oude(re)' versie [hier laat mijn geheugen me in de steek, helaas]. Geen idee meer hoe , dus als daar een oplossing voor te vinden is? Iemand die in mijn vragen kan zoeken met een hulpfunctie op jacht naar het perfecte antwoord MET LINK of was het een reactie ... kijk dat weet ik dus (ook) niet meer!?! Jammer , geheugen ...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Simon, ik moet dat later/morgen proberen, lukt nu niet. Tomaat, filmpje moet ook later.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ligt niet aan Yahoo, Amadea. Hele dag op Yahoo geweest, af en an, geen problemen mee gehad. Nu net nog gecheckt.
Amadea
8 jaar geleden
Met Google kan je jouw oude vragen prima terugvinden: http://www.goeievraag.nl/computers-internet/vraag/577037/yahoo-com-oude-stijl-wachtwoord en http://www.goeievraag.nl/computers-internet/internet/sociale-media/vraag/397086/email-yahoo-com-ineens-anders en een andere vraagsteller over hetzelfde: http://www.goeievraag.nl/computers-internet/internet/vraag/488183/yahoo-mail-terugzetten-versie-zichtbare
Amadea
8 jaar geleden
Er is trouwens wel degelijk wat met Yahoo aan de hand. Het ligt niet aan mijn apparaat dat ik niet op de mail kan komen: http://allestoringen.nl/storing/yahoo-mail
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mooi dat je mijn oude vragen terug gevonden hebt! Ik word er echter niet wijzer van, helaas. Snap 'm niet. Hoe ik dat destijds gedaan heb???
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verbazend hoor Amadea, ik heb de hele dag geen problemen gehad en volgens jouw link, was het inderdaad de hele dag , oplopend zelfs . Vreemd toch, ik heb nergens iets van gemerkt.

Antwoorden (1)

Nee, als je de oude Yahoo in je bladwijzers/favorieten hebt staan en dat aanklikt blijft het goed.
Ik heb in mijn bladwijzerbalk(firefox) de oude en de nieuwe staan, soms vind ik de oude beter maar meestal gebruik ik de nieuwe.