Hoe een gratis radiostation aanmaken?

Ik wil graag een radiostation aanmaken dat iedereen mee kan luisteren die maar wil. Hoe kan ik dit doen. Ik gebruik geen shoutcast!!
Alvast bedankt groeten Vinz!

9 maanden geleden
in: Internet
1.3K
TurfGraver
9 maanden geleden
Radiostation (ether) of muziek via internet afspelen?
Ikhebgeenidee
9 maanden geleden
Gratis voor luisteraars? Gratis dat jij geen kosten hebt? Afhankelijk van wat voor muziek je gaat draaien: bij popmuziek zal Buma Stemra geld willen hebben ivm royalties artiesten.
Utrecht
9 maanden geleden
Ga je dan zelf de duizenden euro's uitzendrechten van alle muziek betalen?
Vinz
9 maanden geleden
Ja ether!!
TurfGraver
9 maanden geleden
Dus je wil een zender bouwen.
AM of FM.
Heb je een zendvergunning?
Vinz
9 maanden geleden
Sorry nee internet station. Gebruik nu listen2myradio maar dan luisteren er geen mensen die ik niet ken. Ik wil graag voor groot publiek radio maken maar welke site heb ik daar voor nodig?
TurfGraver
9 maanden geleden
Daar heb je geen site voor nodig maar bekendheid en veel geld.
Waarom wil je geen shoutcast gebruiken?
Vinz
9 maanden geleden
Dat vind ik een erg moeilijke site. Heb het al eens geprobeerd. Kost shoutcast toevallig geen geld?
BonBonvanJohn
9 maanden geleden
Shoucast is gratis als je vanaf je eigen computer thuis wilt streamen. Je betaalt vanaf 50 euro per jaar per zender als je via een server van shoutcast wilt streamen.

Geef als eerste antwoord