Waarom kan je porren op facebook??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel wat is het nut er van

Antwoorden (4)

Mensen hebben er kennelijk behoefte aan om elkaar virtueel te porren. Of Facebook heeft deze behoefte gecreëerd, dat kan ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat je op Hyves kan 'tikken'. Als Facebook precies hetzelfde zou doen zou dat niet mogen, dus hebben ze er 'porren' van gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het nut van porren is hetzelfde als je niks te zeggen hebt, maar toch even aandacht wilt geven aan die persoon of natuurlijk krijgen.

Net zoals iemand een tikje op je schouders geeft, en je dan je aandacht even op die persoon richt.

Toegevoegd na 53 seconden:
Of even in zij zij loopt te porren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
porren, tikken, meppen, aandacht.
het gaat allemaal om aandacht.