Hoe kun je wma bestanden die die DRM beveiligd zijn omzetten naar mp3?

Ik heb via www.audibookscorner.com een audioboek gekocht dat ik wil omzetten naar mp3. Ik kan dit bestand wel op mijn pc afspelen met Windows media player 11 maar ik wel het ook op een draagbare mp3 speler af kunnen spelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Dat zijn illegale praktijken, dat mag niet. Dus niet doen. Het is niet toegestaan. Je koopt wel iets, maar je bent er dan wel NIET de eigenaar van. Helaas, maar waar...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
De vraagsteller vroeg om een technische oplossing, niet om een moreel oordeel. -1.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik voel me verplicht de vraagsteller hier op te wijzen!
Bedankt voor de - ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, bedankt voor je reactie. Op de site word juist expliciet gemeld dat ik het wel mag omzetten. Er zijn ook tutorials op de site maar die halen allemaal niets uit. vandaar dat ik het hier probeer :-)
gewoon downloaden via piratebay of andere download site, is gratis, en je hebt dit gezeur niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas pakt deze het ook niet, maarrrr... ik heb gevonden :-) Met het progje "soundtaxi" gaat het wel