Waarom laat mijn DS alleen maar een wit scherm zien als ik spelletjes via de fire card wil spelen?

Ik heb dus een DS en die heb ik echt al 6 jaar niet meer gebruikt ofzo, ik wou dus gaan spelen, maar toen ik de fire card gebruikte bleef het scherm wit. Op het onderste scherm, links boven in, staat 'loading menu'. Andere kaartjes doen het wel gewoon. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (2)

dat heb ik ook wel eens gehad. ik deed altijd het volgende;

haal de kaart uit de nintendo, en als je zo'n Revolution For Ds hebt, het sd kaartje ook uit de ds kaart halen en dan de contactjes even schoon vegen; een keertje in de nintendo blazen. vervolgens nintendo op nieuw aanzetten en klaar (als je geluk hebt)

ik kan je geen garantie geven of het werkt, maar dit werkte bij mij meestal wel

als je zo'n revolution for ds hebt zou je ook kunnen proberen om de games even over te zetten naar je pc, het sd kaartje te formateren en de games (inclusief bootloaders en moonshell) terug over te zetten naar de sd. dit werkt ook wel eens, maar net zoals bij de andere; geen garantie.

op deze manieren is het mij meestal gelukt, succes
7 jaar geleden
Waarschijnlijk moet de firmware geüpdatet worden, dit kan simpel gedaan worden door naar deze site te gaan: www.linfoxdomain.com/nintendo/ds
Vervolgens zoek je de downloadlink genaamd ds fire link, als je dit gedownload hebt moet je je ds fire kaart aansluiten op je pc. Je sleept de gedownloade bestanden naar de kaart, dat gedownloade bestand heet waarschijnlijk FIRE_LINK_1_45.NDS. Vervolgens open je de kaart weer op je ds en dan zou hij het hoogstwaarschijnlijk weer doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
hoi hoe sluit je je fire kaart aan op de pc?
moet je daar een speciaal kaartje voor hebben ofzo?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik bedoel een kabeltje geen kaartje