Hoe kan ik de Amerikaanse verkiezingen (vanaf nu/vandaag) volgen bij gebrek aan tv ivm grote storing KPN? Online tv zien?

Grote KPN storing, geen tv ontvangst, Zuid-Holland. Vraag : waar en hoe kan ik tv zien online? is dat mogelijk? Ook reguliere uitzendingen? Heb een desktop pc (antiek/kringloop) van Dell, Windows7. Graag uitleg voor
4-jarige ... ikke digibeet ::)) ... http://allestoringen.nl/storing/kpn/kaart/

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De NPO zendt dit vanaf 24.00 uur rechtstreeks uit via NPO 1.
http://www.npo.nl/nos-amerika-kiest/09-11-2016/POW_03380711
(hierboven het voorfilmpje dat nu online staat).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Fijn @vijfmeter, hier niet, nog steeds bagger! helaas.
Welke stad/provincie/regio zit jij?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@pieter1986
Net bekeken, merci!

Het beste antwoord

Als KPN klant kun je gebruik maken van KPN iTV.
Gewoon met een computer die op je thuisnetwerk aangesloten zit naar deze website gaan: http://www.itvonline.nl/
Als het goed is kun je dan gelijk kijken.

Op tablet of smartphone kun je gebruik maken van de KPN iTV app, te downloaden in de appstore.

Toegevoegd na 57 seconden:
Als je pc op internet kan, dan kun je gewoon naar de site toe gaan en kijken, het zou moeten werken zonder problemen.

Toegevoegd na 12 minuten:
Je hebt ook deze website: http://www.allekanalen.nl/
Die bieden livestreams aan van bepaalde zenders, gewoon klikken op de zender naar keuze.
Ritsuka
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Als er een storing is bij kpn?
Ritsuka
7 jaar geleden
de itv website lijkt het gewoon goed te doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Ritsuka Ik heb geen KPN ID om in te loggen.
Ik heb Digitenne, met andere woorden, de arme tv-tak van KPN. geen interactieve tv en geen inlogcode dus Vraag is hoe kan ik ZONDER dure grappen van wie dan ook (laat staat KPN) tv programma's zien online?
Ritsuka
7 jaar geleden
ik heb een toevoeging gedaan met een andere website.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Ritsuka ...bedankt! Dankzij weer iemand anders toch gelukt! -er is sprake van een pop-up blocker (WAAR/HOE) en
-een pop-up scherm (huh/WAAR/HOE)? dat was dus nog moeilijk... ikke digibeet! 4 jarige weet je nog? Maar goed, gelukt!:) (allekanalen.nl)
Dit kanaal kan alleen geopend worden in een pop-up scherm. Zorg daarom dat uw pop-up blocker is uitgeschakeld en klik op de onderstaande link. Nederland 1
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nog een vraag: Zijn dit alle kanalen? (eventueel elders nog te vinden?)
Geen commerciële of buitenlandse? BBC / ITV / FOX
Ritsuka
7 jaar geleden
De site alle kanalen verzameld zo te zien de gratis livestreams bij elkaar.
De commerciële zenders bieden dit niet aan, die kun je alleen zien als je betaald.
BBC heeft wel een eigen website voor programma's, maar die werkt alleen als je in Engeland woont.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Was ik al bang voor, hoopte dat jij meer wist!:) Hartelijk dank @Ritsuka