hey Ik wil een imac kopen is dit iets om te gamen? Intel Core 2 Duo T7200 @ 2,00 Ghz 4 GB geheugen 160 GB 7200RPM SATA Radeon X1600 128MB Bedankt

Toegevoegd na 40 minuten:
Ik draai een grote server op een spel: minecraft :P
Ik doe dus vooral DAT en Skype tegelijk! Heb ik dan nog goede
prestaties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Als je dan allemaal nieuwe games koopt die geschikt zijn voor de MAC dan wel.

Als je nog een hoop oude spellen hebt liggen voor de PC dan zou ik nog een keer goed nadenken of je het niet zonde vindt dat je die spellen niet meer kunt spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met bootcamp kan je een volledige versie van windows draaien, gebruik ik ook
Nou zou ik een Mac nooit afraden, behalve als je erop wil gaan gamen. Je zal dan namelijk eerst Windows moeten installeren via Bootcamp omdat OSX haast geen games heeft.

De imac die je nu voor ogen hebt heeft daarnaast nog een ongelooflijk zwakke videokaart dus ik zou het echt niet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een imac is geweldig maar is niet echt bedoeld voor games natuurlijk kan je er games op spelen maar alleen van de mac app store of games speciaal voor de mac daarom speel ik games op een pc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via bootcamp werkt het prima hoor daarmee kan je windows draaien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is waar maar kost weer geld
Met je mac zul je zeker toekomen op vlotjes spelletjes te spelen. 128 MB video is niet veel. Een server erop zetten doe je best niet. Daarvoor ga je beter eens informeren naar goeie apparatuur die daarvoor dient. Bv op http://minecraftservers.be