Mijn pc word na een paar uur stand-by te hebben gestaan traag, en loopt vaak vast. Wat kan ik het beste doen?
ik heb gewoon een anti virus programma op mijn pc, verder doe ik wel eens schijfopruiming. Maar hij word maar niet sneller terwijl mijn pc altijd mega snel was, zit een ontzettend groot geheugen op dus dat kan het ook niet zijn).
Wat is een goed opschoningsprogramma bijvoorbeeld?
Toegevoegd na 2 uur:
mijn pc is pas 3-4 jaar oud ongeveer, een vrij dure vergeleken met diverse anderen pc`s (HP Pavillion), veel mankementen al aan gehad en al terug naar de fabriek geweest omdat de videokaart niet werkte en nog wat mankementen. ik heb bijna alles op C staan, en een externe schijf (kreeg je er officeel van HP bij). volgens schijfdefragmentatie heb ik nog 75% ruimte over, ik heb ook niet zo super veel verstand van computers en herinstalleren dat durf ik dus echt niet te proberen.
Toegevoegd na 2 uur:
mijn pc is pas 3-4 jaar oud ongeveer, een vrij dure vergeleken met diverse anderen pc`s (HP Pavillion), veel mankementen al aan gehad en al terug naar de fabriek geweest omdat de videokaart niet werkte en nog wat mankementen. ik heb bijna alles op C staan, en een externe schijf (kreeg je er officeel van HP bij). volgens schijfdefragmentatie heb ik nog 75% ruimte over, ik heb ook niet zo super veel verstand van computers en herinstalleren dat durf ik dus echt niet te proberen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.