Ik wil een nieuwe laptop kopen, alleen weet niet of die laptop de games welke ik wil gaan doen aan kan. Kan iemand me helpen?

Ik wil er sws Rust, H1Z1, Hurtworld en csgo op doen.

Specificaties:

/SoC Intel Core i5-3210M
CPU architectuur Intel Ivy Bridge
Snelheid 2,5GHz
Moederbordchipset Intel Mobile QM77
Geheugen
Geheugengrootte 4GB
Maximum geheugengrootte 16GB
Geheugentype DDR3 (SODIMM)
Opslag
Hardeschijftype SATA 7200 tpm
Opslagcapaciteit 500 GB SATA
Totale opslag 500 GB
Optische Drive Type DVD+/-RW DL
Aantal HDD 1
Scherm en videokaart
Schermdiagonaal 14"
Schermresolutie 1366x768 (WXGA Wide) IPS scherm
Backlight Led: Edge-lit
Videochip Intel HD Graphics
Interfaces
Video uit D-Sub (VGA), Mini Display Port, Wireless Display (WiDi)
Verbinding (USB/FW) USB 2.0, 2x USB 3.0
Card Interface (laptop) Expresscard 34
Verbinding (Ethernet) Ethernet 1Gbps
Verbinding (wlan) 802.11a, 802.11b, 802.11g, 802.11n
5GHz ondersteuning Ja
Overige specificaties
Laptoptype Notebook
Multitouch touchpad Ja
Laptop extra’s Cardreader, Vingerafdruk scanner, Webcam, Verlichte toetsenbord
Besturingssysteem Windows 7 Professional
Accucapaciteit (Wh) 57Wh

Kan iemand me vertellen of dit goed genoeg is voor de games die ik wil spelen.
Zo nee wat moet ik er dan aan veranderen om dat wel te kunnen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je hebt echt een waslijst met informatie gekopieeerd. Echter zijn alleen je GPU, CPU, RAM, en resolutie van belang als je een keuze gaat maken.
Je noemt een hoop spellen op, maar deze zijn allemaal te vinden op: http://www.game-debate.com/
Wanneer je naar deze website gaat, kun je je CPU/GPU en je hoeveelheid RAM invoeren. Daarna zal er gekeken worden of je het spel aankan ja of nee.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gaat je niet lukken, misschien dat je nog net mijnenveger aan kan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankjewel

Antwoorden (1)

http://www.systemrequirementslab.com/cyri