Wat is de beste en goedkoopste site om games te kopen?

(niet twede hands)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
7 jaar geleden
digitaal kopen? of wil je echt een dvd met doosje en hoesje?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik bedoel ook voor meerdere platformen dus niet steam
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
(PS4)
Ritsuka
7 jaar geleden
hier zie je via welke site/platform je de beste aanbieding hebt. alleen voor pc spellen volgens mij: https://isthereanydeal.com/

Antwoorden (2)

Steam. Zelfs heel veel gratis.
http://store.steampowered.com
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
*kuch* G2a.com
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik lees op die site in vrijwel elk blokje "steam". :-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Marleen Je snapt niet wat g2a doet. Die verkopen dus steamgames goedkoper dan steam zelf. Als g2a net zo duur of duurder was dan steam bestond g2a niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ah zo. Ik kijk niet naar de prijzen, ik "koop" alleen gratis games :lol: - al kan ik die bij diverse abandonware-sites en AGS ook wel krijgen. Soms verrassend goede.
G2a.com is het goedkoopste
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
heb je gezien hoeveel keer er "steam" op die site staat ? ;-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Niet altijd even legaal.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Marleen, het zijn Steam spelen maar dan goedkoper door een slimme gebruik te maken van de prijs van het spel over de hele wereld.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En als je al helemaal op je centen zit kun je hier kijken waar de game het goedkoopste is: http://www.allkeyshop.com/blog/ die site verwijst naar G2a equivalenten. ;)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb toch een beetje twijfels bij de ...legaliteit van die site. Bij Steam weet je in elk geval altijd zeker dat je legaal bezig bent, en niet toch ergens een torrent op je weg tegen komt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bij g2a torrents.... je koopt een key en dat is het. Niks torrents. legliteit is some een beetje biezonder. Maar veel games worden bv een een land goedkoop gekocht door bv lage/hoge koers en in een ander land verkocht.