Je wachtwoord opnieuw instellen:

Klik op deze koppeling: Wachtwoord opnieuw instellen.

Kies de reden dat je je wachtwoord opnieuw moet instellen en klik op Volgende.

Voer het e-mailadres in waarmee je je Microsoft-account hebt gemaakt. Dit kan een e-mailadres in het Microsoft-domein, zoals hotmail.com of outlook.com, of een ander e-mailadres zijn.

Voer de tekens in die je ziet op het scherm (zo weten we dat je geen robot bent) en klik op Volgende.

Als je beveiligingsgegevens aan je account hebt toegevoegd, verzenden we een eenmalige code naar het alternatieve telefoonnummer of e-mailadres dat je ons hebt gegeven. Nadat je die code in het volgende scherm hebt ingevoerd, kun je een nieuw wachtwoord instellen.

Zie hier nergens dat er bankgegevens gevraagd worden,denk dat het bij jou om een geval van phissing gaat,zeker niet op ingaan.
fremar
8 jaar geleden
zondag
8 jaar geleden
Klopt, vorige week nog zo gedaan. Dikke +.