Kan ik per ongeluk verwijderde foto's terugkrijgen als Google een paar maanden geleden mijn foto's heeft gesynchroniseerd? Zo ja, hoe?

Ik heb per ongeluk mijn vakantiefoto's van afgelopen zomervakantie van mijn telefoon verwijderd. Als ik in mijn instellingen kijk zie ik dat er via mijn Google-account een paar dagen na die vakantie foto's zijn gesynchroniseerd..... Kan ik zo nog mijn foto's terughalen? EN hoe zou dat eventueel kunnen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://photos.google.com/ Als ze daar niet staan vrees ik het ergste.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://photos.google.com/trash
??

Antwoorden (1)

Dit kan via Google Photo's (photos.google.com) (Log ook in met hetzelfde Google-account als op je telefoon.) je kan daar op datum zoeken en als je ervoor kiest om de locatie ven foto's op te slaan kunnen ze bij collecties ook nog eens ingedeeld staan als "Reis naar ...". Als je ze daar niet kan vinden moet je naar de prullenbak. (photos.google.com/trash) Als ze daar niet staan dan kunnen we je helaas niet helpen.