Hoe weet ik dat cloud van apple veilig is?

Is dit te hacken? Kan ik daar veilig mijn documenten plaatsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

dat is niet veilig, zelfs Fort Knox kan beroofd worden.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat weet je niet.

Maar je kunt er zeker vanuit gaan dat het beter beveiligd is dan je eigen computer. Tenzij je een eigen team van 100 man hebt rondlopen dat er voor zorgt dat je beveiliging up to date is en alle mogelijke lekken zo snel mogelijk gedicht worden.

Beter beveiligd betekend echter niet noodzakelijk veiliger. Net zoals een juwelier beter beveiligd is dan jouw huis zijn er toch meer overvallen op juweliers. Datzelfde heb je bij icloud van apple. Omdat het heel bekend is en veel data bevat (belangrijkste zijn de creditcard gegevens...) zijn er ook veel mensen die proberen binnen te komen.

Persoonlijk plaats ik met een gerust hart foto's en documenten op iCloud.