Kan iemand ongevraagd op LinkedIn staan?

Onbedoeld stuurde ik heel mij adressenlijst een uitnodiging voor LinkedIn. Een kennis van me meldt nu dat zij daar niet op reageerde, maar dat nu wel haar naam en mailadres in LinkedIn staan vermeld. Kan dat? En zo ja, hoe krijg je dat weer weg?

1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
LinkedIn verzamelt actief contactgegevens. Dat staat ook in hun voorwaarden:
https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy
Maar lijkt me onwaarschijnlijk dat je kennis genoemde gevens kan zien zonder een eigen LinkedIn-account.
Antoni
8 jaar geleden
teusvh, heb je deze vraag al gesteld bij LinkedIn? Wat was het antwoord van LinkedIn?
teusvh
8 jaar geleden
Nee, niet gevraagd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee dat kan niet tenzij iemand anders die op die lijst stond zo leuk is geweest een account aan te maken met de gegevens van je kennis. Daarbij zou dan alles op "openbaar" gezet moeten zijn omdat zij anders nooit zijn/haar eigen naam op Lindin hebben kunnen vinden, zonder zelf een account te hebben.
Het op heffen van een account kan alleen als hji/zij inlogt. Als dat niet kan zal er contact opgenomen moeten worden met Lindin om dit uit de wereld te helpen.

Het beste antwoord

Nee dat kan niet tenzij iemand anders die op die lijst stond zo leuk is geweest een account aan te maken met de gegevens van je kennis. Daarbij zou dan alles op "openbaar" gezet moeten zijn omdat zij anders nooit zijn/haar eigen naam op Lindin hebben kunnen vinden, zonder zelf een account te hebben.
Het op heffen van een account kan alleen als hji/zij inlogt. Als dat niet kan zal er contact opgenomen moeten worden met Lindin om dit uit de wereld te helpen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
teusvh
8 jaar geleden
Dank je.