Waarom kan ik geen locatie toevoegen aan instagramfoto's waar ik nu niet ben?

Waarom kan ik geen locatie toevoegen aan mijn bewerkte vakantiefoto's? Ik kan namelijk alleen maar locaties toevoegen waar ik nu in de buurt ben, maar ik ben op dit moment bepaald niet in de buurt van mijn vakantiebestemming. Ik kan ook wel de locatie toevoegen wanneer ik de originele foto gebruik, maar niet wanneer deze met snapchat is gemaakt of is bewerkt (niet in instagram). Weet iemand hoe dit komt? een vriendin van mij kan dit namelijk wel.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (1)

Als je je GPS niet aan had staan toen je je foto maakte, heeft hij dus niet opgeslagen waar de foto is gemaakt, en zal Instagram dus plaatsen in de buurt tonen. Met de app Koredoko kan je een locatie aan je foto toevoegen, en zo kan je de foto op Instagram plaatsen met de juiste geo tag.