Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is "fabrieksherstel" op een tablet voldoende om alle persoonlijke gegevens te verwijderen?

k heb een tablet via marktplaats verkocht. Deze was natuurlijk gekoppeld aan mijn account voor android,zoals gmail, google etc. Volgens mijn vriend heeft hij fabrieksherstel gedaan voordat diegene het kwam ophalen, maar hij wist het niet zeker. Nu heb ik 3 vragen:

1. is fabrieksherstel voldoende om mijn account te verwijderen? (zoals email google etc.) Ben bang dat ze hier gebruik van gaan maken aangezien mijn voor- en achternaam in zijn verwerkt.

2. Hoe kom ik erachter of mijn account niet elders gebruikt wordt?

3. Hoe kom ik via android erachter waar mijn gegevens staan die opgeslagen zijn? Zodat ik dit weet voor de toekomst

Wie o wie kan mij helpen aan deze 3 antwoorden

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
629

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

1. Ja
2. hier https://myaccount.google.com/security?pli=1#activity
3. Waar je wat hebt opgeslagen wordt niet bijgehouden, wellicht heb je wat op dropbox, wat op je apparaat en houdt je je telefoonnrs bij met je google account. Dat wordt niet op 1 centraal punt bijgehouden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding