Hoe krijg ik onedrive bestanden in windows verkenner?

ik heb al mijn bestanden opgeslagen in OneDrive. Ik heb net mijn laptop geüpdatet naar windows 10. Nu staat er in mijn OneDrive map in de verkenner niks. Ik kan mijn bestanden wel vinden als ik naar de internet pagina van OneDrive ga. Maar ik wil al deze bestanden ook graag in de verkenner. Hoe moet ik dat doen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
36K

Het beste antwoord

je moet nog even aangeven welke One Drive mappen gesynchroniseerd moeten worden met de map in je verkenner. Klik met rechts op het taakbalkpictogram van One Drive ( soms verstopt achter een klein pijltje) Klik op "instellingen" Op het tabblad "map kiezen" kun je nu aangeven welke One Drive mappen gesynchroniseerd moeten worden met de map in de verkenner.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik heb het tabblad gevonden maar ik kan mappen kiezent niet aanklikken omdat er staat dat ik nog niet aangemeld ben.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik heb mijn aangemeld het is nu gelukt. ik heb alles weer in de verkenner staan. Bedankt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Graag gedaan