hoe lang duurt het tot dat ik windwos 10 binnen heb ?

Ik zit bij ziggo en ik heb een douwnloud snelheid van .120 Mbit/s?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Afhankelijk van de drukte kan je de 64-bits iso van 3,2 Gb in een halfuurtje nederlanden, daarna moet je het nog installeren en dat hangt van de specs van je kompjoeter af...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je Ziggosnelheid is maar een kleine factor. Het gaat er meer om hoe snel MS het naar jou verstuurt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3GB= 4 minuten downloaden. Dat haal je maar met een paar services. Windows Update is er daar niet een van.

Antwoorden (2)

Bij mij (ook Ziggo, 120 Mb) deed hij er ongeveer een uur over. Compleet, kant en klaar.
jc54
8 jaar geleden
ongeveer een uur. onthoud wel dat er geen 120 mb/s binnen kan komen zonder glasvezel en dat je 120mbps deelt met ongeveer nog 4 andere ziggo gebruikers.
(120 mbps is het maximale wat ze kunnen leveren, als je geluk hebt heb je midden in de nacht net een keer 100)