is het wel of geen harde schijf?

Iemand ervaring met: http://www.bol.com/nl/p/startech-com-2-5-inch-zilver-usb-2-0-naar-sata-externe-harde-schijf-behuizing/9200000008275969/ ik dacht dat het een harde schijf was met 500 gb is dit ook zo?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Utrecht
8 jaar geleden
Lees even goed de naam van het artikel; vooral het laatste woord: BEHUIZING.
Of verwacht je echt voor 20 euro een 500Gb schijf te kunnen kopen (bij Bol nog wel)?
(geen harde schijf dus; alleen een -lege- behuizing)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De pagina is wel verwarrend voor een leek. Die 500GB is niet echt handig geplaatst, had TOT 500GB moeten zijn of zoiets (terwijl in de beschrijving weer 1TB staat overigens).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat had ik wel verwacht maar als je verder leest staat er wel opslag van product 500gb. Dan had er moeten staan van de harde schijf en niet product want dat kan dus niet op dit product

Antwoorden (2)

Geen ook al staat er 500GB. Voor 20 eu koop je geen 500GB 2,5"HDD. Die kost 40 euro.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee dat dacht ik al, maar aangezien er staat opslag 500gb van het product kon het wel zo zijn
Nee, er staat ook Behuizing in de titel. Het is bedoeld voor een schijf die ingebouwd kan worden in een PC maar nu in de door jouw beschreven behuizing wordt gezet zodat het als externe schijf via een USB kabel kan worden aangesloten. De schijf wordt ook via de USB kabel gevoed.

Toegevoegd na 57 seconden:
Voor alle duidelijkheid, de schijf moet je zelf hebben of apart aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Duidelijk, dankje