Wat zijn de systeemeisen van android 1.6?

Dus hoe snel processor moet zijn, hoeveel RAM geheugen minimaal enz. Ik kan ze nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan het zo snel niet vinden, maar wat moet je in vredesnaam met Android 1.6?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, goeie vraag, het is voor een verslag..
Ik moet ze allemaal even op een rijtje zetten, zodat je makkelijk met elkaar kan vergelijken.

Het beste antwoord

Ik kom op de volgende systeemeisen voor Android 1.6 Donut:

1. Display (er moet een scherm zijn (nogal logisch))
2. Keyboard (het toestel moet over een, dan wel on-screen, toetsenbord beschikken)
3. Non-touch Navigation (er moeten ook 'echte' toetsen op het toestel zitten)
4. Screen Orientation (het scherm moet kunnen meedraaien)
5. Touchscreen input (het scherm moet touch-gevoelig zijn)
6. USB (het apparaat moet via USB te benaderen zijn)
7. Navigation keys (het toestel moet over een terug, home en menu-knop beschikken)
8. WiFi (het toestel moet WiFi hebben)
9. Camera (het toestel moet een camera hebben; autofocus niet verplicht)
10. Accelerometer (het toestel moet een acceleratiemeter hebben)
11. Compass (het toestel moet over een ingebouwde kompas beschikken)
12. GPS (er moet zich in het toestel een ingebouwde GPS-module bevinden)
13. Telephony (het toestel moet kunnen bellen en SMS'en (2G)
14. Volume controls (het toestel moet volumetoetsen hebben)