kun je op een tablet Microsoft Surface RT. windows 7 installeren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nutteloos, de RT is een surface gebonden toestel, dus oppervlakkig waarbij het bestuuringssysteem net de nodige capaciteiten zal leveren voor de prestaties waarvoor hij gemaakt is.
Cloud, skydrive en lichte beperkte programmas zoals office in aangepaste vorm juist om het werkgeheugen niet te overbelasten. De 7 versie zal komende maanden ook niet meer van nut zijn, de programma's worden reeds aangepast net als de nodige softwares voor de 8.1 dat komende jaren zal evolueren. Verdoe geen tijd met deze oude software, het is even wennen maar het valt best allemaal mee. De desktop en de mapjes zijn ook terug te vinden op de windows 8.

Antwoorden (2)

Nee. De surface RT werkt niet met x86 processor, en Win 7 is alleen daarvoor gebouwd.
Surface pro zou misschien kunnen, maar werkt met uefi , en of 7 daarmee uit de voeten kan.....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee, de microsoft surface RT heeft een ARM processor, windows 8 RT is hier speciaal voor ontworpen. windows 7 loopt alleen op een 32 of 64 bit processor